Děkuji za Rezervaci
Na Váš email Vám přijde obratem, nejpozději do pár minut, automatický email s potvrzením termínu. Odesílatelem emailu bude rezervační systém Calendly.
V tomto emailu najdete úplně dole šedé tlačítko "Reschedule", na které klikněte v případě, když budete chtít termín změnit.
Další důležité informace:
- Nepřišel Vám potvrzovací email?Nemáte jej v doručené poště ani po pár minutách? Pak mrkněte do složek "Hromadné" / "Nevyžádané" / "Kategorie -> Promoakce" / "SPAM" přímo ve Vašem emailu. Emaily tam čas od času spadnou.
- Bude se termín ještě nějak připomínat?4 hodiny před termínem Vám přijde na email automatická připomínka z rezervačního systému.
- Co když potřebujete změnit nebo zrušit termín?V e-mailech z rezervačního systému najdete na konci tlačítko "Reschedule" (pro změnu termínu) a tlačítko "Cancel" (pro zrušení termínu). Změnit i zrušit termín tedy můžete pohodlně kdykoli sami právě těmito tlačítky. Nepište mi pro změny či zrušení termínů na e-mail. Od tohoto mám rezervační systém. 🙂
Podmínky zrušení rezervace
POZOR: Při zrušení/změně termínu MENTORINGU méně než 24 hodin před termínem, propadá rezervace bez náhrady. Totéž platí, pokud se klient termínu nezúčastní vůbec. DĚKUJI ZA POCHOPENÍ.
Možná vás ještě zajímá...
Nefunguje mi tlačítko "Reschedule" pro změnu termínu, PROČ?
Nelze změnit termín, který již proběhl. Podívejte se prosím pořádně, který termín se snažíte změnit. 🙂
Martine, změnil jsi mi termín nebo čas bez mého vědomí?
Bez vědomí klienta nedělám nikdy nic. Patrně sis termín špatně zapsal/a. Já opravdu nic jen tak svévolně, aniž bych to komunikoval, fakt neměním. 1.) Pokud bych býval termín potřeboval změnit, napsal bych Vám email, přímo já osobně, s omluvou a řešením náhradního termínu. 2.) I kdybych se byl býval snažil Vám termín změnit v rezervačním systému, systém by Vám automaticky zaslal email s informací o tom, že byl termín "Updated" (Změněn). Tento email nemám jak vypnout, systém jej zkrátka zašle automaticky.
Nepřišel mi žádný email s potvrzením termínu / email s připomínkou, proč?
Pokud jsi prohledal nejen Doručenou poštu, ale také složky "Nevyžádané" / "Hromadné" / "Kategorie -> Promoakce" / "Spam" apod. Tak se obávám, že jsi špatně zadal tvůj email přímo při sjednávání termínu. Když si budeš rezervovat termín příště, pohlídej si, že máš email zadaný správně (formulář si může pamatovat to, co jsi do něj zadal naposled, a některé údaje ti při příští rezervaci předvyplní - takže určitě si vždy pečlivě zkontroluj, že máš správně zadanou tvou emailovou adresu při rezervaci termínu!
Proč je důležité, abych měl/a email s potvrzením termínu?
Jednak se můžeš vrátit k potvrzenému termínu a HLAVNĚ: na konci každého emailu s potvrzením najdeš úplně na konci šedé tlačítko s nápisem "Reschedule", kterým si můžeš termín změnit! A to je užitečná věcička! 🙂
Potřebuji změnit termín, ale již jsem si smazal/a email s potvrzením termínu, a nemám tudíž tlačítko "Reschedule". Co mám dělat?
Předně: email sis vůbec neměl/a mazat. 🙂 Prohledej ve svém emailu složku "Koš" / "Smazáno" / "Více -> Koš" apod. Pokud email odstraníš, většinou ještě 2-8 týdnů čeká v koši, než je nadobro vymazán. PS: Tlačítko "Reschedule" najdeš také v automatické připomínce, která emailem chodí přesně 4 hodiny před termínem.
Možná vás ještě zajímá...
Nefunguje mi tlačítko "Reschedule" pro změnu termínu, PROČ?
Nelze změnit termín, který již proběhl. Podívejte se prosím pořádně, který termín se snažíte změnit. 🙂
Dotaz 2
Odpověď
Dotaz 3
odpověď
Dotaz 4
odpověď
Dotaz 5
Těším se na Vás.
Martin Ospalík